Mistä Oulusta voisi saada raakamaitoa?

Kysytty

Mistä Oulusta voisi saada raakamaitoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eräällä keskustelupalstalla on kysytty samaa asiaa ja vastauksena on Luomutila Orava Haukiputaalla http://www.oravanluomutila.fi/index.php?pinc=2 . Lisätiedustelujen mukaan Oulussa saa tilamaitoa ainakin Lambergin maitotilalta, Lehtikankaantie 40 (p. 0400-770379), n. klo 9 aamulla ja klo 19 illalla. Tilamaitoa myydään asiakkaan omiin astioihin.

20 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Myös Kokkoniemen tilalta ylikiimingistä saa ostettua raakamaitoa omaan astiaan