Otsikko
Mistä nuottikirjasta löytyy nuotit kappaleeseen "Mökit nukkuu lumiset"?

Kysytty

Hei! Mistä nuottikirjasta löytyy nuotit kappaleeseen "Mökit nukkuu lumiset"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale löytyy mm. allamainituista nuottikokoelmista. Se on muutamissa muissakin kokoelmissa esimerkiksi mieskuorolle sovitettuna. Kaikki kokoelmat löydät Suomen kansallisdiskografia Violan kautta kirjoittamalla kappaleen nimen hakuruutuun, valitsemalla hakutyypiksi nimekkeen ja rajaamalla aineiston nuottijulkaisuihin. Viola löytyy täältä:

https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI

- Suomalainen joulu / toimittanut Juha Hakulinen
- Kauneimmat joululaulumme = Våra vackraste julsånger
- Suuri toivelaulukirja. 11 / toimittanut Heikki Uusitalo
- Sydämeni laulut / Sini Rautavaara, Raija Lampila