Mistä nettiosoitteista voisin saada heinän ja kauran viljelyä, korjuuta ja varastointia koskevaa materiaalia?

Kysytty

mistä nettiosoitteista voisin saada heinän ja kauran viljelyä, korjuuta ja varastointia koskevaa materiaalia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston makupaloista löytyy pitkä linkkilista maatalouden nettisivuja osoitteesta http://www.makupalat.fi/maatal1.htm .
Lisäksi maanviljelystä löytyy tietoa alan kirjallisuudesta. Aiheesta löytyy myös aikakaus- ja sanomalehtiartikkeleita, joita voi etsiä Aleksi- tietokannasta. Tätä tietokantaa voi käyttää itse kirjaston asiakasmikroilla. Kirjastonhoitajat auttavat mielellään sopivan aineiston haussa.