Mistä nettikaupoista olisi mahdollista ostaa S.E Hintonin kirjoihin perustuvia elokuvia? Ihan Suomen puolelta.

Kysytty

Mistä nettikaupoista olisi mahdollista ostaa S.E Hintonin kirjoihin perustuvia elokuvia? Ihan Suomen puolelta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

S.E. Hintonin perustuvia elokuvia voi tilata esim. osoitteesta www.cdon.com. Ainakin elokuvat Taistelukala ja Kesyttömät näyttävät olevan myynnissä.