Mistä minä saan tietoa kirjailijoista? Tarvitsen tietoa kirja esitelmääni kirjailija Enid Blytonista.

Kysytty

Mistä minä saan tietoa kirjailijoista? Tarvitsen tietoa kirja esitelmääni kirjailija Enid Blytonista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Enid Blytonista löytyy tietoa esim. teoksesta Koski, Mervi: Ulkomaisia nuortenklassikoita. Vinski-lehden numerossa 1/2006 Jari Mäkipää kertoo Enid Blytonin Salaisuus-sarjasta. Tietoa löytyy myös netistä osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Enid Blyton. Englanninkielisiä sivuja Blytonista on internetissä paljon. Ne löytyvät Googlen avulla.