Mistä mahtaisi löytyä Merenkulkuhallituksen Tilastokonttorin julkaisu "Suomen Kauppalaivasto I ja II". Julkaisuvuosi II-osalla kuulemma 1921, joten I-osa…

Kysytty

Mistä mahtaisi löytyä Merenkulkuhallituksen Tilastokonttorin julkaisu "Suomen Kauppalaivasto I ja II". Julkaisuvuosi II-osalla kuulemma 1921, joten I-osa lienee sitäkin vanhempi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Frank-monihaun mukaan kausijulkaisu Suomen kauppalaivasto löytyy mm. Kuopiosta Varastokirjastosta. Numero 1 on ilmestynyt v. 1920 ja nro 2 vuonna 1921. Julkaisija on Merenkulkuhallituksen tilasto- ja rekisteritoimisto. Varastokirjasto lähettää kaukolainoja muihin kirjastoihin.