Mistä löytyy veden säästämiseksi suihkupäälle ja vesihanan suuttimelle 3mm paksu ja 19mm halkaisijaltaan oleva kumitiiviste missä on 3-4 millimetrin reikä?

Kysytty

Mistä löytyy veden säästämiseksi suihkupäälle ja vesihanan suuttimelle 3mm paksu ja 19mm halkaisijaltaan oleva kumitiiviste missä on 3-4 millimetrin reikä?

Vastaus

Vastattu

Tiivisteistä kannattaa kysyä Etra Oy:stä. Sivu https://www.etra.fi/fi/tiivisteet-kone-ja-laitetiivisteet-e620 . Tiivisteitä löytyy kohdasta kategoria.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Aika hyvin,kysyjä. Ei sitten tullut mieleenkään soittaa tai astella lähimpään rautakauppaan?
Kerroppa miksi ei?