Mistä löytyy tietoa suomeksi Måns Gahrtonista intternetistä.

Kysytty

Mistä löytyy tietoa suomeksi Måns Gahrtonista intternetistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetiltä suomeksi löytyy vain Måns Gahrtonin teosesittelyjä. Kirjassa Ulkomaisia nuortenkertojia 1 on kerrottu Måns Gahrtonista ja myös luetteloitu hänen teoksiaan. Kysy kirjastonhoitaja -palvelusta on usein kysytty tätä aihetta. Voit katsella entisiä kysymyksiä ja niiden vastauksia arkistosta http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspx panemalla hakuehdoksi 'gahrton'.