Otsikko
Mistä löytyy kirjallisuutta henkilöstövuokrausyrityksistä?

Kysytty

Mistä löytyy kirjallisuutta henkilöstövuokrausyrityksistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mm. näissä teoksissa käsitellään työvoiman vuokrausta:

Hellsten, Jari: On the social dimensions in posting of workers : reasoning on Posted Workers Directive, wage liability, minimum wages and right to industrial action. Ministry of Labour, 2006

Viitala, Riitta: Näkökulmia vuokratyöhön / Riitta Viitala, Minna Vettensaari, Jutta Mäkipelkola. Työministeriö, 2006

Lehto, Anna-Maija: Pysyvän työn toivossa : määräaikaisten työsuhteiden käytöstä ja kokemisesta / Anna-Maija Lehto, Maija Lyly-Yrjänäinen, Hanna Sutela. Työministeriö, 2005

Saarinen, Mauri: Pätkätyöt : työnantajan ja palkansaajan opas Edita, 2005. 2. uud. p.

Viitala, Riitta: Työntekijä vuokrattuna : vuokratyövoiman käytön vaikutuksia työyhteisössä / Riitta Viitala, Jutta Mäkipelkola. Työministeriö, 2005

Sädevirta, Markus: Määräaikaiset työsuhteet ja työvoiman vuokraus / Markus Sädevirta. WSOY lakitieto, 2002

Teosten saatavuus HelMet - kirjastoissa:
http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=vuokraty%F6&m=&l=&Da=&Db=&b=&S…

Korkeakoulujen Linda -tietokannasta löytyy myös opinnäytteitä, joita voit pyytää kaukolainaksi, esim:

Karjalahti, Vesa-Pekka: Henkilöstövuokraus Barona Oy:n liiketoiminnan kehityksen tarkastelua. Jyväskylä , 2003
Opinnäyte: Pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto , taloustieteiden tiedekunta, johtaminen ja johtajuus.

Peltonen, Katja: Henkilöstövuokraus. Turun ammattikorkeakoulu , 2005
Opinnäyte: AMK-opinnäytetyö : Turun ammattikorkeakoulu , tietoliikennetekniikan koulutusohjelma, tuotantotalous

Henkilöstövuokrauksesta on kirjoitettu lukuisia artikkeleita, kirjastossa voit tehdä tai pyytää henkiläkuntaa tekemään artikkelihaun aiheesta.