Otsikko
Mistä löytyvät nuotit kappaleeseen elokuvasta Tyttö sinä olet tähti: "pidä musta kii"?

Kysytty

Mistä löytyvät nuotit kappaleeseen elokuvasta Tyttö sinä olet tähti: "pidä musta kii"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

PIDÄ MUSTA KII
Säv. San. Christel Sundberg
Sov. Jukka Immonen
© The Fried Music
Esit. Nelli
ks. www.elonet.fi

Teoksessa:
Juutilainen, Esa-Markku
Teoksen nimi Lukion musa. 2 : Suomi : moniääninen Suomi / Esa-Markku Juutilainen, Tapio Kukkula
Julkaisutiedot Porvoo, Helsinki : WSOY, 2006
- sis. muun muassa:
Pidä musta kii (elokuvasta Tyttö, sinä olet tähti) / Christel Sundberg.
Vastaus osoitteesta www.helmet.fi

Saatavilla Porin kaupunginkirjastossa
http://weborigo.pori.fi/