Mistä löytyisi venäläisen kasakankuva? Naamiaisissa on teemana venäläiset kasakat.

Kysytty

Mistä löytyisi venäläisen kasakankuva? Naamiaisissa on teemana venäläiset kasakat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kasakoista, joita on ollut mm. Ukrainassa, Uralilla ja Donilla on kuvia Albert Seatonin teoksessa The cossacks (1972). Kirjan voi lainata Lapin maakuntakirjastosta.