Mistä löytyisi Teknisten Liittoon liittyvää materiaalia,en ole löytänyt kuin TL:n kotisivut?!

Kysytty

mistä löytyisi Teknisten Liittoon liittyvää materiaalia,en ole löytänyt kuin TL:n kotisivut?!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä Teknisten liittoa käsittelevää kirjallisuutta, jota on saatavana yleisissä kirjastoissa. Saatavuustiedot koskevat maakuntakirjastoja, joten saattaa olla, että kirjoista ainakin osa on myös kotikuntasi kirjastossa, jos se ei ole mikään alla olevista. Joka tapauksessa kaikki saatavuustiedot ovat siis maakuntakirjastoista, joista oman kotikuntasi kirjasto voi ne tilata sinulle kaukolainaksi. Kysy omasta kirjastostasi, millainen käytäntö heillä on.
Ruohonen, Veikko : Teknisten tutkimus 1976 (saatavana ainakin Hämeenlinnan, Kokkolan, Porin, Lahden, Kajaanin, Kuopion, Seinäjoen, Lappeenrannan, Vaasan kirjastoissa)
Teknisten liitto 50 vuotta (1975) (saatavana ainakin Rovaniemen, Kouvolan, Kuopion kirjastoissa)
Tekniset : Teknisten jäsenlehti (saatavana ainakin Turun kaupunginkirjastossa)
Teknisten liitto 1993 : visio, nykytila ja kehitysohjelmat (saatavana ainakin Helsingin pääkirjastossa)
Ruohonen, Veikko : Tekniset ja muut : tutkimus Teknisten Liiton järjestökuvasta yritysten keskeisten henkilöstöryhmien vetäjien silmissä (1984) (saatavana ainakin Kajaanin kirjastossa)