Otsikko
Mistä löytyisi nuotit seuraavaan kappaleeseen: Säv. ja san.: Aimo Kalevi Aaltonen : "Haaveiden valkopilvet"

Kysytty

Hei! Mistä löytyisi nuotit seuraavaan kappaleeseen: Säv. ja san.: Aimo Kalevi Aaltonen : "Haaveiden valkopilvet"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan Viola-tietokannan eli kansallisbibliografian musiikkiosan tietojen mukaan tästä laulusta ei ole julkaistu nuottia, se on olemassa vain 1999 julkaistulla Tuomas Koivuviidan CD-levyllä "Tunteiden maa".

Luultavasti ainoa henkilö, jolta nuotit voisivat löytyä, on itse säveltäjä Aimo Aaltonen, joka em. CD:n tietojen mukaan on ainakin 1999 asunut Noormarkussa.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto