Otsikko
Mistä löytyisi nuotit kappaleeseen Kauneimmat Ruusut? Kari Kuijalan sävellys.

Kysytty

Hei! Mistä löytyisi nuotit kappaleeseen Kauneimmat Ruusut? Kari Kuijalan sävellys.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nuotit löytävät vain Souvareiden kokoelmasta "Suosituimmat nuotteina. 2". Se löytyy HelMet-kirjaston kokoelmasta, mutta ainoa nide on juuri nyt lainassa. Sen voi varata tästä http://luettelo.helmet.fi/record=b1523154~S9*fin

Nuotti löytyy myös monista muista yleisistä kirjastoista, joten jos asialla on kiire, kannatta kysellä oman kirjaston kautta, mistä sen nopeimmin saisi käsiinsä.

Heikki Poroila