Mistä löytyisi infoa jos haluaa opetella laulamaan? Ainakin niin, että ääni riittäisi eikä heti henki loppuisi. Vai onko lauluope aikoa keino?

Kysytty

Mistä löytyisi infoa jos haluaa opetella laulamaan? Ainakin niin, että ääni riittäisi eikä heti henki loppuisi. Vai onko lauluope aikoa keino?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjaston asiakkaille on tarjolla Rockway-verkkopalvelu, jossa on runsaasti kursseja musiikinharrastajille. Rockway tarjoaa myös laulukursseja monentasoisille laulajille. Jokainen kurssi sisältää useita video-oppitunteja. Lisätietoa Rockwaysta Helmet-sivustolla: https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Musiikki/Opiskele_soittoa_ja_laul…