Mistä löytyisi englanniksi tietoa kirjaston järjestämien satutuntien tulevaisuuden näkymistä. Näkymät saavat olla hyvinkin hurjia. Pääasia on, että jotakin…

Kysytty

Hei,

Mistä löytyisi englanniksi tietoa kirjaston järjestämien satutuntien tulevaisuuden näkymistä. Näkymät saavat olla hyvinkin hurjia. Pääasia on, että jotakin tietoa saisimme.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymykseen on vaikea vastata ilman täsmennyksiä. Tarkoittaako kysyjä
satutuntien tulevaisuutta globaalisti vai Suomessa? Suomessa satutuntiperinne elää ja voi hyvin sekä saa uusia muotoja - esim. improvisoidut satutunnit, tukiviitotut satutunnit, mediasatutunnit.
Kirjastot järjestävät yhä enemän tilaisuuksia eri-ikäisille kirjastonkävijöille, ja lastenkirjastopalveluita kehitetään jatkuvasti
ainakin isoissa kirjastoissa, joten tulevaisuus näyttää positiiviselta.
Paikallisia eroja toki on. Englanniksi aiheesta ei löydy tietoa.