Mistä löytäisin tietoa Eve Hietamiehen elämästä (lapsuus, jne...), koska en ole löytänyt hänestä muuta kuin syntymäajan ja teokset mitkä hän on kirjoittanut?

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa Eve Hietamiehen elämästä (lapsuus, jne...), koska en ole löytänyt hänestä muuta kuin syntymäajan ja teokset mitkä hän on kirjoittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvin lyhyet perustiedot Eve Hietamiehestä löytyvät Otavan sivulta, osoitteesta http://www.otava.fi/kirjailijat/. Vähän enemmän tietoa kirjailijasta on teoksessa Kotimaisia nykykertojia. BTJ 1997.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tuoreempaa: haastattelu Yle-radiossa, "Kuusi kuvaa"