Otsikko
Mistä löytäisin tietoa agentti- ja jännityskirjallisuudesta? Olisiko kirjastoissa? Entä netissä?

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa agentti- ja jännityskirjallisuudesta?
Olisiko kirjastoissa? Entä netissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jännityskirjallisuudesta löydät tietoa esimerkiksi näistä kirjoista, jotka löytyvät Tuusulan pääkirjastosta:

- Symons, Julian: Murha! Murha ! : Salapoliisikertomuksesta rikosromaaniin.

- Pidättekö dekkareista : jännityskirjallisuuden tekijöitä, historiaa, estetiikkaa.

Internetistä löytää myös paljon dekkaritietoa. Suosittelen, että käyt katsomassa vaikkapa Makupalat-sivulta jännityskirjallisuuden linkkejä. Linkit löydät osoitteesta www.makupalat.fi kun menet kohtaan kirjallisuus ja sieltä, klikkaat auki kohdan Dekkarit. Scifi. Fantasia, https://www.makupalat.fi/fi/k/428/hae?category=114630&sort=title&order=…