Otsikko
Mistä löytäisin Merja Jalon kuvan 26.1 07 mennessä. kiittti sille joka sen löytää

Kysytty

Mistä löytäisin Merja Jalon kuvan 26.1 07 mennessä. kiittti sille joka sen löytää

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä linkistä sinulle ainakin pitäisi tulla yksi kuva Merja Jalosta. Tarkistin että se todellakin on Merja Jalon kuva kirjasta:Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita. 2 / toim. Ismo Loivamaa ; [julkaisija: Suomen nuorisokirjailijat ry.]Helsinki : BTJ Kirjastopalvelu, 1999
Tässä tämä linkki, ole hyvä!
http://www.kauhava.fi/yhvesiluomankoulu/merja%20jalo.htm