Mistä löytäisin kirja-arvosteluja? Sekä positiivisia että ei niin kovin... Siis monipuolisesti.

Kysytty

Mistä löytäisin kirja-arvosteluja? Sekä positiivisia että ei niin kovin... Siis monipuolisesti.

Vastaus

Vastattu

Makupalat-palvelussa on linkkejä kirjablogeihin ja arvostelusivustoille. Esimerkiksi Kirjavinkit-sivustolla on yli 10 000 arvostelua. Muista sivustoista laajin on lienee GoodReads, josta löytyy arvosteluja useilla kielillä.

Myös haku kirjan nimellä ja kirjoittajalla antaa usein osumia kirjablogeihin tai lehtiarvosteluihin. Sosiaalisessa mediassa on paljon lukemiseen liittyviä ryhmiä, Facebookissa mm. Helmet-lukuhaasteen ryhmä tai Kirjallisuuden ystävät. Instagrammissa vinkkejä voi hakea #kirjagram ja TikTokissa #booktok.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onko Helmetissä mahdollista asiakkaan arvioida kirjoja?
Ts. kirjoittaa mielipiteensä teoksesta kirjastojärjestelmään sillä tavoin kuin Vaskissa?

On mahdollista. Kirjaudu omille sivuille ja tee arvostelu.