Mistä löytäisin Henning Mankellin Kurt Wallanderit ruotsiksi? Asun Vartioharjussa, mutta saahan ne tilattua muualtakin kuin Stoasta. En vain ole löytänyt…

Kysytty

Hei, mistä löytäisin Henning Mankellin Kurt Wallanderit ruotsiksi?
Asun Vartioharjussa, mutta saahan ne tilattua muualtakin kuin Stoasta. En vain ole löytänyt logiikkaa näiden ruotsinkielisten löytämiseksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mankellin alkukieliset teokset saa samaan hakuun kätevimmin käyttämällä PERINTEISESSÄ HAUSSA (löytyy sen uudemman haun alareunasta linkkinä) tekijäkenttään syötettyä hakusanariviä "Mankell Henning författare". Tällä haulla kaikki osumat viittaavat Mankellin ruotsinkielisiin julkaisuihin. Suunnilleen samaan tulokseen pääsee myös vapaalla sanahulla "Mankell Henning författare", mutta osumat eivät tule kätevästi aakkosjärjestyksessä, kuten perinteisellä hakutavalla.

HelMet-tilaus kohdistuu aina kaikkiin hyllyssä vapaana oleviin kappaleisiin, eikä varaajan tarvitse pohtia sitä, mistä kirjastosta se tulee. Kaikki vapaana olevat niteet ovat käytettävissä.

Heikki Poroila