Mistä löytäisin Goethen runon Taikurin oppipoika suomennoksen? Voi olla, että runolla on joku muu nimi.

Kysytty

Mistä löytäisin Goethen runon Taikurin oppipoika suomennoksen? Voi olla, että runolla on joku muu nimi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo Taikurinoppilas on julkaistu ainakin kirjassa Goethe: Runoja. Kirja on Otavan kustantama vuodelta 1980 ja sitä on saatavana useassa pääkaupunkiseudun kirjastossa.