Mistä löytäisin Dagens Nyheter ja vastaavan Uppsalan lehden(Mikä lieneekään) lehtiä 15.7-15.8 vuodelta 1975. Digitoidut tai mikrofilmitkin kelpaisivat…

Kysytty

Hei, mistä löytäisin Dagens Nyheter ja vastaavan Uppsalan lehden(Mikä lieneekään) lehtiä 15.7-15.8 vuodelta 1975. Digitoidut tai mikrofilmitkin kelpaisivat. Tampereelta jos löytyisi niin hyvä, mutta mistä vain käy. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dagens nyheter -lehti vuodelta 1975 löytyy Suomesta vain Åbo Akademin kirjastosta.

Uppsalassa ilmestyi tuolloin Upsala nya tidning -lehti.  Lehteä ei ole Suomen kirjastoissa, mutta se löytyy muutamasta Ruotsin yliopiston kirjastosta, ainakin Lingköpingin yliopiston kirjastosta.

Molemmat lehdet ovat mikrofilmimuodossa. Kysy lähikirjastostasi kaukolainamahdollisuutta.