Mistä löytää tilastoluvut ortopedisten leikkausten määristä sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla?

Kysytty

Mistä löytää tilastoluvut ortopedisten leikkausten määristä sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
kysyit ortopedisten leikkausten määriä Suomessa ja kansainvälisellä tasolla.
Stakes (Sosiaali- ja terveysalan tutkimus- ja kehittämiskeskus) tilastoi Suomessa tehtyjä päiväkirurgisia toimenpiteitä. Voit hakea ortopedisten leikkausten määriä sivulta
http://www.stakes.info/2/8/2,8,2.asp
löytyvien linkkien kautta.

Myös kansainvälisiä tietoja kannattaa kysyä Stakesilta.

Yst.terv. Laura Mäkelä, Tilastokirjasto