Mistä löydän tietoa yrityksestä L-Fashion Group Oy heidän Internet-sivun lisäksi??

Kysytty

Mistä löydän tietoa yrityksestä L-Fashion Group Oy heidän Internet-sivun lisäksi??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

L-fashion groupin edeltäjästä Luhdasta löytyy tietoa Lahden kaupunginkirjastosta ainakin neljästä kirjasta:
Lahti region: technology, quality and style (1998)
Hosia, Matti: Suomalaisia menestyksen profiileja - hyvinhoidettuja yrityksiä ja mitä niistä opimme (1985)
Kuuden vuosikymmenen Luhta-linjat: kertomus perheompelimon varttumisesta nykyaikaiseksi suurtuotantolaitokseksi
(1967)
Luhta 1907-1982 (1982)
Näiden lisäksi teoksessa Eturivi: Päijät-Hämeen yritystoiminnan historia ja hakuteos (1996) on kerrottu L-fashion groupista lyhyesti. Myös mm. vanhoista Etelä-Suomen sanomista löytyy artikkeleita Luhdasta.
Pekka Luhtasen kirjoittamaa kirjaa Elämäni langat ja linjat V. Luhtanen Oy, Luhta Oy, L-fashion group Oy vuosina 1958-1999 perheyhtiöstä sukuyhtymäksi ei ole saatavissa Lahden kirjastoissa mutta sitä voi kysyä kaukolainaksi. Kaukolainamaksu on viisi euroa.