Otsikko
Mistä löydän tietoa auton romujen/rautaromun myynnistä ja vanhojen kodinkoneiden kierrätyksestä MIehikkälä - Virolahti - Hamina - Kotka alueella?

Kysytty

Mistä löydän tietoa auton romujen/rautaromun myynnistä ja vanhojen kodinkoneiden kierrätyksestä MIehikkälä - Virolahti -
Hamina - Kotka alueella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Romuliikkeitä voi etsiä yrityshaun kautta www.inoa.fi. Hakukenttään valitsemalla toimiala/tuote/palvelu ja kirjoittamalla hakusanaksi: romuliikkeet löytyy alaan liittyviä yrityksiä.
Kodinkoneiden kierrätyksestä löytyy tietoa osoitteesta www.kuluttajavirasto.fi. Haulla kodinkoneiden kierrätys saa tietoa kierrätyspisteistä.