Otsikko
Mistä löydän sivuiltanne tietoa maksutavoista. Yritin etsiä mutta en valitettavasti löytänyt. Pitäjänmäen kirjasto ei ottanut vastaan käteistä ja haluaisin…

Kysytty

Hei,
mistä löydän sivuiltanne tietoa maksutavoista. Yritin etsiä mutta en valitettavasti löytänyt. Pitäjänmäen kirjasto ei ottanut vastaan käteistä ja haluaisin tietää mistä löydän tiedon siitä missä kirjastoissa käteinen, laillinen maksuväline Suomessa, ei käy. Siitä soisi olevan selvä tieto jossain helposti näkyvässä paikassa täällä sivuillanne ja myös kirjastossa.

Vastaus

Vastattu

Helmet.fi-sivuston palveluvalikosta voi etsiä kirjastot, joissa on käteismaksumahdollisuus Etsi sivulta Kirjastot ja palvelut -valikko. Valitse sieltä Käteismaksumahdollisuus. Hae kirjastot.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

1 ääntä

Kommentit

Ohjasitte valikkoon, jossa ei ole valittavissa käteismaksua.

Haku kohdassa "Näytä kirjastot joissa on " ja sitten valikko. Valikossa kohdasta "Käteismaksumahdollisuus" pulpahti kahdeksan kirjaston tiedot.

Aamulla 3.2.2023 vastaus oli Itäkeskus, Kallio, Oodi, Malmi, Pasila, Pohjois-Haaga, Töölö, Kauniainen. Näissä käteinen siis kelpaa, muissa Helmet-alueen kirjastoissa ei.
Tämä luettelo voi vanhentua nopeasti kun kirjastot "kehittävät" palvelujaan, siksi on parempi antaa hakuohje kuin pelkästään luetella.