Mistä löydän sanat, libreton, J.S.Bachin Jouluoratorioon? Sanat haluaisin sekä saksaksi että suomeksi. Englantikin kävisi, jos suomeksi ei löydy.

Kysytty

Mistä löydän sanat, libreton, J.S.Bachin Jouluoratorioon?
Sanat haluaisin sekä saksaksi että suomeksi. Englantikin kävisi, jos suomeksi ei löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat ainakin suomeksi ja saksaksi löytyvät netistä,
http://gamma.nic.fi/~hcd/jouluoratorio.html
Libretto sislältyy mm tähän levytykseen, minkä voi lainata kirjastoista,
Tunström, Göran
Jouluoratorio / Göran Tunström ; suom. Arto Häilä ; [katkelmat teoksesta Dante: Jumalainen näytelmä suom. Eino Leino] ; [katkelmat teoksesta Homeros: Odysseia suom. Otto Manninen ja Pentti Saarikoski]
Jyväskylä : Gummerus, 1984
Painos 2. p. 1984