Mistä löydän runon Kurre narrelassa alkaa säkein Korpikuuseen suojaan salon, laittoi kurre narre talon, tuli siitä tupa soma, kurreperheen ikioma......

Kysytty

Mistä löydän runon Kurre narrelassa alkaa säkein
Korpikuuseen suojaan salon,
laittoi kurre narre talon, tuli siitä tupa soma,
kurreperheen ikioma......

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on nimeltään Kurre-Narrelassa, ja se löytyy Ester Ahokaisen
vuonna 1950 ilmestyneestä satu- ja runokirjasta Tuulen tarinoita.
Ks. kirjan sisällysluttelosta satu Narren voimistelunäytös. Teos
löytyy ainakin Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjastosta.