Otsikko
Mistä löydän pianonuotit seuraaville kappaleille: - "I love how you love me". Sen on esittänyt mm. Bobby Vinton ja Topi Sorsakoski levyllä "in beat" - "The…

Kysytty

Hei!
Mistä löydän pianonuotit seuraaville kappaleille:
- "I love how you love me". Sen on esittänyt mm. Bobby Vinton ja Topi Sorsakoski levyllä "in beat"

- "The love boat theme" sarjasta "Lemmenlaiva"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Heinolan kirjastosta ei kysymiäsi nuotteja löydy.

"The love boat theme" nuotti sisältyy esimerkiksi teokseen "Giant collection : more than 150 songs" (1990), joka löytyy esim. Lahden kaupunginkirjaston kokoelmasta.

"I love how you love me" nuotti sisältyy esimerkiksi teokseen "Wedding & love fake book" (1994), joka löytyy esim. Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmasta.