Mistä löydän Mestareiden esittämiin "Aamu" ja "Elämän nälkä" kappaleisiin nuotit?

Kysytty

Mistä löydän Mestareiden esittämiin "Aamu" ja "Elämän nälkä" kappaleisiin nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aamu (tekijät Johansson, Willberg, Salmi) löytyy seuraavilta nuottikokoelmilta: "Sanojen takana Vexi Salmi - 80 laulua Veikko Salmen sanoihin" (ISBN 9517573901); "Hitit - 70-luku" (ISBN 9517573782); Willberg, Pepe: "Pepen parhaat" (ISBN 70230986); "Suuri toivelaulukirja 2" (ISBN 9516436188). Elämän nälkä (tekijä M. Paavonen) näyttäisi löytyvän ainakin seuraavasta lukion oppikirjasta: Kasper, Eira: "Opus - suomalaisen musiikin maailmassa" (ISBN 9511129627). Kysy lähikirjastostasi.