Mistä löydän kirja-arvosteluja koskien Gerda Antin suomennettuja teoksia? Kolme teosta on käännetty ruotsista suomeen: -Huomispäivän tähteet, Pirkko Lokka 1985…

Kysytty

Mistä löydän kirja-arvosteluja koskien Gerda Antin suomennettuja teoksia?
Kolme teosta on käännetty ruotsista suomeen:
-Huomispäivän tähteet, Pirkko Lokka 1985
-Niin paljon kuuluu elämään,Pirkko Lokka 1990
-Hetki kerrallansa, Kyllikki Härkäpää 1983

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näistä Gerda Antin teoksista löytyy arvosteluja Kirjastopalvelun Kirjallisuusarvosteluja B: kaunokirjallisuus -sarjasta aina kunkin kirjan suomennoksen ilmestymisvuonna eli vuosina 1983, 1985 ja 1990.