Mistä löydän ja löydänkö netistä laulun sanat (Me?) Pääkkösten lauluun Tule apuun, Anja ts Eläinrääkkäystä???

Kysytty

Hei,
Mistä löydän ja löydänkö netistä laulun sanat (Me?) Pääkkösten lauluun Tule apuun, Anja ts Eläinrääkkäystä???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä en löytänyt sanoja kyseiseen kappaleeseen.

You Tubesta voi kuunnella kappaleen

http://www.youtube.com/watch?v=irJYxnugbHc

Nuotissa Suomen hauskin laulukirja ; baarikärpänen Meksikon pikajunassa on kyseisen kappaleen sanat ja nuotit. Kirjaa löytyy esimerkiksi Tampereen pääkirjaston musiikkiosastolta.