Onko olemassa kirjaa tai netissä videota missä neuvotaan miten housut prässätään? Kuvallisia yksityiskohtaisia neuvoja kaipaan.

Kysytty

Onko olemassa kirjaa tai netissä videota missä neuvotaan miten housut prässätään? Kuvallisia yksityiskohtaisia neuvoja kaipaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi Merja Huovisen kirjasta Asuminen ja puhtaanapito (WSOY 1992) löytyy kuvalliset ohjeet sivulta 233. Prässäämiseen löytyy ohjeita muistakin kirjoista, voit kysyä myös omasta kirjastostasi.
Aiheesta löytyy vain housuprässin käyttöön liittyviä videoita, esim. http://www.youtube.com/watch?v=AyDbDtDChLU.