Otsikko
Mistä löydän HELMET- palvelusta "suositellut kirjat" , ei ole samassa paikassa kuin ennen?

Kysytty

Mistä löydän HELMET- palvelusta "suositellut kirjat" , ei ole samassa paikassa kuin ennen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-järjestelmän erilaiset vinkit löytyvät täältä. Sieltä löytyvät mm. osiot Kirjailija suosittelee - Toivoa kirjallisuudesta - Halutuimmat ja Lukuhaaste. Sellaista osiota, jonka nimi olisi "Suositellut kirjat", ei HelMetissä ainakaan enää ole.

Heikki Poroila