Mistä löydän artikkelin"Näetsä tälläinen on Äetsä", julkaisuvuosi n. 1981 ja artikkelinkin nimi on noin-arvio. Kiitos!

Kysytty

Mistä löydän artikkelin"Näetsä tälläinen on Äetsä", julkaisuvuosi n. 1981 ja artikkelinkin nimi on noin-arvio. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielisten lehtien artikkelitietokantoja on ALEKSIn lisäksi KATI ja ARTO.
Olit jo tarkistanut ALEKSIn, valitettavasti muutkaan tietokannat eivät tuottaneet
tulosta, kaipaamaasi artikkelia ei näin löytynyt. Hakusanana oli Äetsä*.
Nyt ei auta muu kuin selata läpi olettamasi lehden
(Suomen Kuvalehti) vuosikerta. Kysy lähimmästä kirjastosta mistä sen saat.
Vaikka lehden sisältö luetteloitaisiinkin johonkin artikkelitietokantaan, se ei
takaa että kaikki kyseisen lehden artikkelit löytyisivät sieltä.