Mistä l(netistä) löytäisin sanat Merikannon Laatokka lauluun?

Kysytty

Hei! Mistä l(netistä) löytäisin sanat Merikannon Laatokka lauluun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Oikein olet hakenut mutta ei tärppää. Siispä tee seuraavasti : tule käymään Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston toiseen kerrokseen (musiikki),osoite Linnankatu 2, taiteiden talo. Haetaan sinulle nuotti (johon sisältyvät sanat)ko. laulusta. Merikannon Laatokka löytyy mm. Suuresta Toivelaulukirjasta nro 15.

2 ääntä

Kommentit

Ehkä H.J Erkon tuotannosta, hän on kirjoittanut sanat