Mistä kirjastosta olisi mahdollista saada Juice Leskisestä tehty/ tehtyjä dvd-materiaalia, ainakin Minä -sunnuntailapsi niminen dvd on olemassa.

Kysytty

Mistä kirjastosta olisi mahdollista saada Juice Leskisestä tehty/ tehtyjä dvd-materiaalia, ainakin Minä -sunnuntailapsi niminen dvd on olemassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juice Leskistä käsittelevää dvd-videota on kirjastoissa kaksi. Toinen on Minä-sunnuntailapsi ja toinen Klassikoiden ilta.
Edellinen on saatavana vain Kouvolan maakuntakirjastosta.
Klassikoiden ilta on sen sijaan useimmissa maakuntakirjastoissa kuten Turun, Tampereen, Kouvolan, Lahden, Mikkelin, Kuopion, Oulun, Rovaniemen, Joensuun ja Porvoon maakuntakirjastoissa.
Aalto-kirjastoista Jämsänkosken, Suolahden ja Äänekosken sekä Jyväskylän maalaiskunnan Palokan kirjastossa on Klassikoiden ilta, mutta ei Minä-sunnuntailasta.

Kääntymällä lähimmän kirjaston puoleen näitä videoita on mahdollisuus saada kaukolainaksi maakuntakirjastoista.