Otsikko
Olen kuullut, että Juice Leskisellä ei olisi ollut ajokorttia. Pitääkö paikkansa?

Kysytty

Olen kuullut, että Juice Leskisellä ei olisi ollut ajokorttia. Pitääkö paikkansa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 2003 julkaistussa muistelmateoksessaan Siinäpä tärkeimmät Juice kirjoittaa: "Kahta en ole koskaan tehnyt: en ole ajanut autoa enkä kokeillut kovia huumeita." (s. 10) Kohdista ensimmäisen voinee tulkita niin, ettei hänellä ajokorttia ollut - eikä kiinnostusta sellaisen hankkimiseen.