Mistä kirjastosta löytyisi nuotit ja sanat kappaleeseen Natten har tusen ögon.

Kysytty

Mistä kirjastosta löytyisi nuotit ja sanat kappaleeseen Natten har tusen ögon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy vain yksi nuottijulkaisu, johon Natten har tusen ögon sisältyy: Dansbandhits - på begäran 2. Tämä nuotti on Kauniaisten kirjaston kokoelmassa, se on tällä hetkellä lainassa. Varauksen voi käydä tekemässä missä tahansa pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastossa.