Otsikko
Mistä kirjastosta löytyisi midwayn taistelu dvd elokuva vuodelta 1976 Futurefilm on elokuvan jo julkaissut?

Kysytty

mistä kirjastosta löytyisi midwayn taistelu dvd elokuva vuodelta 1976 Futurefilm on elokuvan jo julkaissut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastoissa etsimääsi elokuvaa ei ainakaan vielä ole, mutta sen sijaan se näyttää kyllä tulleen useidenkin maakuntakirjastojen kokoelmiin. Voit siis halutessasi pyytää sen kaukolainaksi oman kirjastosi kautta. Kaukolainaus on maksullista. Oheisesta linkistä näet, mistä maakuntakirjastoista DVD löytyy:

http://monihaku.kirjastot.fi/frank/search/Maakuntakirjastot#/vaihto?aut…