Otsikko
Mistä johtuu etten pääse kirjautumaan naxosin musiikkisivuille kirjastokorttini numerolla. Onko syy siinä että kortti on ammattikorkeakoulun kirjastoon vaikka…

Kysytty

Mistä johtuu etten pääse kirjautumaan naxosin musiikkisivuille kirjastokorttini numerolla. Onko syy siinä että kortti on ammattikorkeakoulun kirjastoon vaikka siihen on lisätty myös kaupunginkirjaston lainausominaisuus. Jos syy on tässä niin mitä asialle voisi tehdä että pääsisi musiikkia kuuntelemaan. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvasitkin vastauksen oikein. Lahden kaupunginkirjasto-maakuntakirjaston tarjoamaan Naxos-palveluun on liitetty Päijät-Hämeen alueen kunnankirjastojen ja Lahden tiedekirjaston kirjastokorttien tiedot. Päästäksesi kirjautumaan palveluun tarvitset kirjastokortin jostakin mainituista kirjastoista, kortin saat kirjastossa käydessäsi. Pääkirjaston ollessa suljettuna vielä tämän viikon muutostöiden vuoksi ovat avoinna lähikirjastot ja varausten noutopiste, joista voit saada kirjastokortin.