Missähän kirjassa C.S.Lewis sanoi, että vaikka hän ei voi itkeä julkisesti, klassiset sankarit (antiikki, Raamattu, Rolandin laulu) voivat.

Kysytty

Missähän kirjassa C.S.Lewis sanoi, että vaikka hän ei voi itkeä julkisesti, klassiset sankarit (antiikki, Raamattu, Rolandin laulu) voivat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

C.S.Lewis puhui kokemuksellisen lukemisen puolesta teoksessa An Experiment in Criticism. 1961. Hän kirjoitti tämän kirjan vaimonsa kuoleman jälkeen. Arvaan, että kysymäsi ajatus sisältynee tähän teokseen.