Otsikko
Missä voin katsoa muutamia vuosia sitten 2 kautta tehtyä HelsInk tatuointistudiosta kertovaa reality-sarjaa? Tarvitsen myös kaikkien sarjassa esiintyneiden…

Kysytty

Missä voin katsoa muutamia vuosia sitten 2 kautta tehtyä HelsInk tatuointistudiosta kertovaa reality-sarjaa? Tarvitsen myös kaikkien sarjassa esiintyneiden tatuoitsijoiden nimet. Siis molemmilta kausilta, mukaan lukien ohjrlmassa vierailleet tatuoijat. Wikipedia antoi vain päärooleissa olevat joka ei riitä minulle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tatuointistudio HelsINK -sarjaa on esittänyt TV5 vuonna 2013. Ei löytynyt tietoa, että tämän kanavan ohjelmia voisi katsoa jälkikäteen. Sarjan esiintyjistä kannattaa tiedustella kanavalta. Alla linkki yhteystietoihin:

http://discoverynetworks.fi/yritys-ja-kanavat/tv5/