Otsikko
Jälleen vaivaan ja kysyn, mistähän mahtaisi saada ostetuksi saksalainen tv sarja "Kotiseutu"- olen kuulllut sitä saavan dvd boxina, mutten ole kuitenkaan,…

Kysytty

Hei!! Jälleen vaivaan ja kysyn, mistähän mahtaisi saada ostetuksi saksalainen tv sarja "Kotiseutu"- olen kuulllut sitä saavan dvd boxina, mutten ole kuitenkaan, etsinnöistä huolimatta, löytänyt.
Kiitos vastauksesta etukäteen!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Edgar Reitzin Kotiseutu (Heimat) -sarjaa ei ole toistaiseksi julkaistu Suomessa DVD:llä. Se on kuitenkin tilattavissa ulkomaisista nettikaupoista ilman suomenkielistä tekstitystä.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Eikä ole vieläkään julkaistu suomeksi! Nykyinen tapa esittää televisiosarjaa päivittäin on stressaava. Kenen puoleen pitäisi kääntyä, että sarja saataisiin SUOMEKSIi DVD:nä?