Missä voi teettää vara-avaimia avaimiinsa? Onko kyseessä jokin liike tai ammattilainen?

Kysytty

Missä voi teettää vara-avaimia avaimiinsa? Onko kyseessä jokin liike tai ammattilainen?

Vastaus

Vastattu

Avaimia voi teettää lukkoliikkeissä ja monissa suutareissa. Jotkut avaimet ovat kopiosuojattuja ja niitä voi tilata ainoastaan  valtuutetuista lukkoliikkeistä, henkilöllisyystodistus vaaditaan.

Liikkeitä Lahden seudulta löydät esim. kirjoittamalla Googleen termit
avaimet vara-avaimet Lahti