Otsikko
Missä Suomen Kuvalehden numerossa on julkaistu Virpi Salmen kirjoittama, suomalaisten marjanpoiminnasta kertova juttu, joka on verkossa julkaistu 14.8.2020…

Kysytty

Missä Suomen Kuvalehden numerossa on julkaistu Virpi Salmen kirjoittama, suomalaisten marjanpoiminnasta kertova juttu, joka on verkossa julkaistu 14.8.2020 otsikolla Marjaan siitä?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on juuri kyseisenä päivänä 14.8.2020 ilmestynyt SK:n numero 33/2020.