Otsikko
Missä on julkaistu Pentti Linkolan essee Talaskankaan ikimetsä, jonka Janne Saarikivi mainitsee tämän päivän kolumnissaan nettihesarissa

Kysytty

Missä on julkaistu Pentti Linkolan essee Talaskankaan ikimetsä, jonka Janne Saarikivi mainitsee tämän päivän kolumnissaan nettihesarissa

Vastaus

Vastattu

Pentti Linkolan essee Talaskankaan ikimetsä on julkaistu alun perin Helsingin Sanomissa v. 1989 ja myös hänen esseekokoelmassaan Voisiko elämä voittaa - ja millä ehdoilla (Tammi, 2004).