Missä / millä tavalla hyväksytään evästeet, jotta pääsee Helmetissä käyttämään omia tietoja?

Kysytty

Missä / millä tavalla hyväksytään evästeet, jotta pääsee Helmetissä käyttämään omia tietoja?

Vastaus

Vastattu

Jos Helmet antaa seuraavan ilmoituksen:

"Hyväksy evästeet. Jotta voit käsitellä omia tietojasi (varata aineistoa, uusia lainoja jne.), selaimesi on hyväksyttävä evästeet sivustolta (luettelo.helmet.fi, haku.helmet.fi, www.helmet.fi). Tietoa sivustosta.",

niin näet sen oikealla puolella painikkeen "OK". Kun klikkaat tätä painiketta, hyväksyt evästeet. (Tosinhan Helmet - kuten sivustot yleensäkin - käyttää evästeitä ihan riippumatta siitä, hyväksytkö ne erikseen vai et.)