Missä lastenkirjoissa (satu- ja kuvakirjat) joku on hyvin pieni tai kutistuu pieneksi? Samoilla urilla siis kuin Vaaksanheimon perhe Onnelin ja Annelin…

Kysytty

Missä lastenkirjoissa (satu- ja kuvakirjat) joku on hyvin pieni tai kutistuu pieneksi? Samoilla urilla siis kuin Vaaksanheimon perhe Onnelin ja Annelin tarinoissa, Vuokko Hurmeen Minisijainen tai Miljoona biljoona joulupukkia, jotka ovat niin pieniä ettei niitä enää edes silmällä erota. Löytyykö muita pikkuriikkisiä?

Vastaus

Vastattu

Astrid Lindgren : Pekka Peukaloinen

Novelleissa useampiakin pieniä henkilöitä.